سایت شخصی ابوفاطمہ موسوی عبدالحسینی

جستجو

ممتاز عناوین

بایگانی

پربازديدها

تازہ ترین تبصرے

۰

چرا بملاقات آیت الله سید صادق شیرازی رفتم:عبدالحسین

 خطوط فارسی مطالب مسلکی رواداری لندنی امریکی تشیع

چرا بملاقات آیت الله سید صادق شیرازی رفتم:عبدالحسین

بسمه تعالی

چرا بملاقات آیت  الله سید صادق شیرازی رفتم:عبدالحسین

حضرت حجۃ الاسلام آقای سید عبدالحسین موسوی کشمیری دامت توفیقاته

بعد از سلام و آرزوی موفقیت روز افزون جنالی در خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام ۔

به عرض میرسد؛ بعضی که شما را می شناسند که از خانواده مذهبی و علمی بسیار محترم کشمیر هستید و مروج ولایت فقیه، ایرانی می خواهند بدانند چرا بملاقات آیته  الله سید صادق شیرازی رفتید که با نظام ولایت فقیه ، میانه خوبی ندارد؟!

آری جناب آقای موسوی با توجه به فرموده:" اتقوا من مَوَاضِعَ التُّهْمَةِ " این سئوال درست و بجاست و جواب کتبی لازم دارد تا مانع سوء تفاهم در باره این ملاقات شود و در آرشیو فعالیت های اجتماعی مذهبی شما محفوظ بماند۔

خیر خواه شما

  سید محمد مختاری

 

 

 

بسمه تعالی وله الحمد

جناب حجۃ الاسلام والمسلمین حاج آقای مختاری دامت برکاته

باعرض سلام و تشکر از لطف و مرحمت شما حسب الامرحضرت عالی خلاصه ای از جهت ملاقاتم و حواشی آن را بشرف اطلاع جناب عالی می رسانم:

نظر باینکه من یک فعال رسانه ای و مدیر عامل خبرگزاری "نیوزنوراردو "[newsnoor.com] هستم و با جهاں رسانه ای ارتباط دارم و می دانم که سید مجتبی شیرازی برادر آیت سید صادق شیرازی و آقایان محمد هدایتی،حسن اللهیاری و یاسر الحبیب و دیگر همکارانشان که در انگلیس و آمریکا هستند و به عنوان شیعه اثنا عشری با فتنه انگیزی رسانه ای و اهانت بمقدسات اسلامی ، شیعه را نزد براداران اهل سنت  ما واجب القتل می نمایند و داعش بوجود می آورند و به فتوای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که اهانت به مقدسات اهل سنت را تحریم فرمودند اعتنائی نمی کنند و کار های تفرقه انگیز خود را زیر چتر حمایتی مرجعیت شیعه  (آیۃ الله مذکور)وانمود می کنندو این آیۃ اله دفتر و دستک و مرجعیتی تشکیل دادده است به جهات مذکوره لازم دانستم که باایشان ملاقات کنم تا بفهمم سپسس به وظیفه ام عمل کنم این شد که آذر ماه نودو شش(1396)با هم آهنگی قبلی به دفتر ایشان رفتم ۔آقا شیخ اعلا هم آهنگ کننده ملاقات ،مرا به اتاق آقا راهنمائی کرد۔ چون داخل شدم دیدم در  اتاق،عکاس و فیلم بردار،حاضرند به آقا شیخ اعلا گفتم من راضی نیستم از من عکس یا فیلم گرفته شود۔گفت اشکال ندارد،این ها برای اینست که بعض خودشان می خواهند فیلم یا عکسشان گرفته شود ۔ سپس وارد اتاق آقا شدم که تنها بود۔

بعد از سلام و انجام مراسم اولیه ملاقات، خود را معرفی کردم و گفتم من باامکانات رسانه ای که دارم با فعالیت های رسانه ای برادر تان سید مجتبی و یا سر الحبیب و همکارانشان در انگلیس و امریکا در ستیزم؛ فعالیت  هائ که برادران اهل سنت ما را دشمن شیعه می سازد و فعالیت هائی که شیعه را واجب القتل می نماید و داعش به وجود می آورد ۔فعالیت هائیکه مسلمان را وادار می کند با خود کشی، شیعه  را بکشد تا بهشتی شود و متاسفانه این کار های زشت برادر شما و همکارانش منتسب  به حمایت شما می شود ۔

آقا که به ناراحتی به سخنانم گوش می کرد گفت: این ها و کار ها شان به من ربطی ندارد ۔

گفتم:بنابر این شما باید از آن ها و کار های زشت آن ها اعلام برائت کنید۔

گفت:مگر صحابه ،نسبت های نا روا به پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم نمی دادند و آیا حضرت از آنان اعلام برائت می فرمودند؟نه ،بلکه سکوت می کرد و من هم سکوت می کنم تا ان شاءالله خودشان هدایت شوند۔اگر من در رد آنان چیزی بگویم آن ها هم در جواب من چیز هائی خواهند گفت و جواب آن ها را که بدیم باز هم در جواب من چیزهائی خواهند گفت و این سلسله خاتمه پیدا نخواهد کرد لذا من سکوت می کنم۔

بیرون که آمدم شیخ اعلا مرا در اطاق بیرون نگه داشت و گفت چند دقیقه صبر کنید تا بیام ۔من هم نشستم تا آمد و یک پاکت به من داد و گفتم این چیست ؟

گفت :هدیه است نه از طرف آقا چون آقا می فرمایند این مال من نیست مال امام زمان روحی فدا است ۔

گفتم:شهریه هم که مال امام زمان عج است تابحال نگرفته ام چون با زحمت و در آمد خودم امرار معاش می کنم لذا نیازی به این پول ندارم۔

گفت:پس اجازه بدهید به عرض آقا برسانم۔

پس از آن داخل اطاق آقا شد و برگشت و گفت بفرمائید داخل، آقا با شما کار دارد۔وارد که شدم آقا بلند شد و دست مرا گرفت کنار خود نشاند و گفت:حضرت پیامبر صلی الله علیه وآله صدقه نمی گرفت ولی هدیه قبول می کرد،لذا شما این هدیه را از من قبول کنید۔ گفتم : چشم ۔ و خدا حافظی کردم۔

چون بیرون شدم آقا شیخ اعلا مرا به اطاق ویژه خود برد که اطاق گاو صندوق بود و یک پاکت درشت تر از پاکت اولی با احترام ویژه ای به من داد و بنده هم به خاطر آن رفتار محترمانه ازش پاکت را گرفتم و تشکر کردم سپس آنچه تراول چک در جیب بود روی پاکت گذاشتم و گفتم از طرف بنده این را به نیاز مند بدهید و به آقا نگوئید که نگرفتم۔

بعد از آن شیخ اعلا صمیمانه تر و محترمانه تربامن گفتگو پرداخت ۔بعد از بیان فضائل آقا گفت:ایشان از طرف نظام مورد عتاب قرار گرفته و تا نزدیک اعدام هم رسید چه بلا ها بر سر فرزندان و برادرانش که نیاوردند ولی او سکوت کرد و سکوت را نشکست ۔

گفتم: برادرش سید مجتبی که از خط قرمز عقیدتی عبور می کند، به مقدسات شیعه و سنی توهین می کند ، نسبت به مقام معظم رهبری که قبله امید جهان اسلام است ادبیاتی به کار می برد که نسبت به بنی امیه به کار نمی برد۔

گفت:سید مجتبی خودش مجتهد است و در لندن است و نظر خودش را می گوید و به آقا ربطی ندارد۔۔۔

آری غیر از این گفتگو ها نامه ای هم به آقا نوشتم تا به تاریخ سپرده شود که بخشی از نامه چنین است :

آیا می دانید جنابعالی ستون فقرات دشمنان شیعیان حضرت زھراء سلام الله علیها در سرتاسر گیتی تبدیل گشته اید؟

آیا آقایان "محمد هدایتی"،"حسن اللهیاری"،"یاسر الحبیب" و برادر جنابعالی "مجتبی" از معتمدین شما ھستند؟ اطلاع دارید اینھا در زمان کنونی سرسلسله جواز فراھم کنندگان برای اقدامات بی رحمانه ای که توسط دشمنان اھلبیت پیامبر علیھم السلام در جھان نسبت به شیعیان حضرت زھراء سلام الله علیها صورت می گیرد ھستند؟

آیا می دانید جنابعالی را بعنوان عامل اختلاف میان صفوف شیعیان در جھان بکار می گیرند؟

آیا 12 الی 21 شبکه ھای ماھواره ای از جمله شبکه امام حسین(3شبکه/فارسی،عربی و انگلیسی)۔ شبکه سلام (3 شبکه/ فارسی ، عربی و انگلیسی)۔شبکه الزھراء(3شبکه/عربی، ترکی و انگلیسی)۔شبکه القائم۔ شبکه حضرت خدیجه سلام الله علیها و  شبکه حضرت ابوالفضل العباس...۔ نیز شکبه ھای رادیویی از این قبیل بویژه الطفوف متعلق به شما ھستند؟

 اگر جنابعالی دلسوز جامعه شیعی ھستید و  شیعیان شبه قاره ھند و کشمیر را که در اقلیت ھستند به حال خود واگذارید و فعالیت خود را متوجه آذربئجان کنید که 94 در صد جمعیت شیعیان اثناعشری تشکیل می دھند و از دین فاصله گرفته اند به داد شان برسید و بر شیعیان خارج از ایران و عراق که در جھان در اقلیت ھستند به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف واگذار کنید۔

امیدوارم  با این توضیحات در امر خدا پسندانه شبه  " مَوَاضِعَ التُّهْمَةِ "بخوبی برطرف شده باشد۔

ارادتمند شما

سید عبدالحسین موسوی

18مارچ2018

قم پردیسان

تبصرے (۰)
ابھی کوئی تبصرہ درج نہیں ہوا ہے

اپنا تبصرہ ارسال کریں

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی