سایت شخصی ابوفاطمہ موسوی عبدالحسینی

جستجو

ممتاز عناوین

بایگانی

پربازديدها

تازہ ترین تبصرے

۰

از تحلیل‌های بین‌المللی فارس در خبرگزاری بین‌المللی newsnoor استفاده می‌کنیم

 فارسی یاداشت

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی newsnoor در غرفه خبرگزاری فارس:

از تحلیل‌های بین‌المللی فارس در خبرگزاری بین‌المللی newsnoor استفاده می‌کنیم

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی newsnoor با بیان اینکه کشور ایران برای کل دنیا به الگو تبدیل شده است گفت: از تحلیل‌های بین‌المللی خبرگزاری فارس استفاده زیادی می‌کنیم.

عبدالحسین کشمیری امروز با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با بیان اینکه خبرگزاری بین‌المللی newsnoor در کشمیر به ثبت رسیده است اظهار داشت: از خبرهای این خبرگزاری در کشورهای پاکستان، هند، استرالیا و آمریکا استفاده می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی newsnoor در ادامه با بیان اینکه ایران از تمام جهات برای تمام دنیا به الگو تبدیل شده است ادامه داد: این کشور در حوزه رسانه نیز کم کم حرف اول را می‌زند.

وی همچنین با اشاره به حضور پررنگ خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات ادامه داد: در خبرگزاری بین‌المللی newsnoor از تحلیل‌های بین‌المللی خبرگزاری فارس استفاده می‌‌کنیم.

وی همچنین به نبود غرفه‌های مربوط به بخش بین‌الملل در این دوره از نمایشگاه انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا و به چه علت این بخش مهم حذف شده است.

انتهای پیام/

 

تبصرے (۰)
ابھی کوئی تبصرہ درج نہیں ہوا ہے

اپنا تبصرہ ارسال کریں

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی