سایت شخصی ابوفاطمہ موسوی عبدالحسینی

جستجو

ممتاز عناوین

بایگانی

پربازديدها

تازہ ترین تبصرے

۰

رهبران مذهبی کشمیر انتشار فیلم آمریکایی ضد اسلامی را محکوم کردند

 مسلکی رواداری فارسی یاداشت

رهبران مذهبی کشمیر انتشار فیلم آمریکایی ضد اسلامی را محکوم کردند

دهلی نو - رهبران سازمان های مذهبی مختلف در کشمیر روز پنج شنبه انتشار فیلم ویدئویی آمریکایی که به پیامبر اسلام توهین کرده است را به شدت محکوم کردند.

کد خبر: 80321462 | تاریخ خبر: 23/06/1391 - 18:17

به گزارش ایرنا ˈمفتی بشیرالدین احمدˈ رهبر ارشد کشمیری، انتشار این ویدئوی 14 دقیقه ای بنام ˈمسلمانان بیگناهˈ را که آشکارا از آمریکا صورت گرفته، سوء استفاده از آزادی رسانه ای خواند.

وی انتشار این ویدئو را تبلیغ غرب علیه مذهبی صلح آمیز و پیام دوستی حضرت محمد (ص) دانست و افزود: چنین اقداماتی نمی تواند شخصیت بی نظیر پیامبر اسلام را خدشه دار کند.

مفتی بشیرالدین این اقدام را ساخته ذهن صهیونیست ها عنوان کرد و اظهار داشت: آنها در این ماموریت کاملا شکست خورده اند.

این رهبر کشمیری گفت: ما به هیچ شهروند آمریکایی اجازه ورود به دره کشمیر را نمی دهیم و من از مردم می خواستم که اعتراض خود را به شیوه ای مسالمت آمیز نسبت به این موضوع نشان دهند.

عبدالرحمن بهات دبیرکل جماعت اسلامی کشمیر نیز این اقدام را جرمی غیرقابل توصیف علیه همه مسلمانان ذکر کرد و گفت: تهیه کننده و کارگردان این فیلم باید مورد تنبیه قرار گیرند.

وی افزود: اعتراض نسبت به این ویدئو وظیفه هر مسلمان است.

حاج عبدالحسین کشمیری، نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نیز در این باره اظهار داشت: این نخستین بار نیست که چنین اقدامی علیه امت اسلامی صورت می گیرد و ما باید علیه چنین توطئه هایی متحد شویم.

اعتراضات ضدآمریکایی از روز سه شنبه پس از آنکه گروههای مسلمان از وجود این فیلم موهن به طور خصوصی تولید شده در آمریکا اطلاع یافتند، آغاز شد.

پس از آغاز نمایش فیلم موهن ضد اسلامی با موضوع شخصیت و زندگی حضرت محمد رسول الله (ص) توسط سام باسیل کارگردان یهودی صهیونیستی با حمایت مالی در آمریکا، مردم در کشورهای اسلامی با تجمعات اعتراض آمیز از این فیلم آمریکایی ابراز انزجار کردند.

آساق **2165** 589**1597

انتهای پیام /*

 

تبصرے (۰)
ابھی کوئی تبصرہ درج نہیں ہوا ہے

اپنا تبصرہ ارسال کریں

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی