سایت شخصی ابوفاطمہ موسوی عبدالحسینی

جستجو

ممتاز عناوین

بایگانی

پربازديدها

تازہ ترین تبصرے

۰

علماء در ھند خواستار آزادی فلسطین و حاکمیت دین محمدی در جھان اسلام شدند

 مسلکی رواداری فارسی یاداشت

علماء در ھند خواستار آزادی فلسطین و حاکمیت دین محمدی در جھان اسلام شدند

دفتر نمایندگی خبرگزاری تقریب (تنا) – شبه قارہ ھند , 9 تیر 1390 ساعت 15:12

اگر امت اسلامی باھم اتحاد و اشتراک را داشتہ باشند می تواند نتائج خوبی برای جھان اسلام مترتب سازند. و اولین ثمرہ آن آزادی قبلہ اول و فلسطین خواھد بود.


پیام های صادره از شخصیت های اسلامی در هندوستان بمناسبت عید مبعث که به دفتر نمایندگی خبرگزاری تقریب تنا واحد شبہ قارہ ھند واصل گردیده کہ متن آن ها بشرح ذیل است:

پیام نمایندہ مقام معظم رھبری در ھندوستان جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دکتر مھدی مھدوی پور:
بسم اللہ الرحمن الرحیم؛ بعثت پیامبر انقلاب ارزشھا بود، ارزشھا منتج جاھلیت تبدیل بہ ارزشھای انسانی و الھی شد. ملاک ھای مادی و دنیایی تبدیل بہ معیار ھای متعالی الھی شد. یکی از مھمترین معجزات پیامبر تبدیل انسان ھای کم ارزش بہ انسان ھای والا و ارزشمند بود. کار پیامبر بالا تر از کیمیا گری بود. پیامبر در بعثت کتابی آسمانی آورد و از بعثت چشم مردم با پیام الھی روشن شد.

انقلاب اسلامی ایران بازگشت ھمان منطق وحیانی پیامبر اسلام است. انقلاب اسلامی بعثت جدیدی بود برای مردم و بار دیگر از ارزش ھا جاھلی کہ حاکم شدہ بود، فاصلہ بگرفت. انقلاب اسلامی ندای عدالت خواھی ھمان پیامبر است کہ با جدیت کوشید. امروز مظلومین جھان در فلسطین، لبنان، بحرین و ھمہ جھان امید بہ این انقلاب بستہ است. امروز شاھد بیداری اسلامی و دنیای اسلام در نقاط در حال حرکت می بینیم کہ منجر بہ حاکمیت دین محمدی خواھد شد. و این بہ برکت مجاھدت امام خمینی رحمت اللہ علیہ و ادامہ آن  توسطرھبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت اللہ العظمی خامنہ ای است که بہ اسلام ناب محمدی نورانیتی داد، و نوری در ظلمت است و شاھد تشعشع آن در جھان ھستیم و این ھمان ھدف بعثت پیامبر است.

پیام دبیر کل مسلم پرسنل لا بورد ھند و امیر عمارات شرعیہ مولانا سید نظام الدین:
روز معراج النبی را گرامی می داریم و امروز بایستی برای رفع گرفتارھای جھان اسلام بویژہ جھان اسلام دعا کنیم. مردم فلسطین خیلی مظلوم واقع شدہ اند از خدای منان مسئلت می کنیم کہ بہ برکت این روز (عید مبعث و معراج النبیدرمیان امت اسلامی بویژہ مردم فلسطین روحیہ مقاومت را بیشتر کند. از مردم فلسطین انتظار می رود کہ تلاش کند طبق دستورات پیامبر مقاومت را ادامہ دھند و ھر چہ بیشتر باھم اتحاد و یکدلی داشتہ باشند، اگر باھم اتحاد داشتہ باشند پیروزی از آن فلسطینیان است.

پیام نائب امیر جماعت اسلامی ھند مولانا جعفر:
برھہ فعلی برای امت اسلامی دارای ویژہ گی خاصی است یکطرف ھر چند فشار و مظالم بر سر مسلمین بہ اوج خود رسیدہ است ولی طرف دیگر این امر امیدوار کنندہ است کہ میان مردم موج بیداری بروز کردہ است و مردم آشکارا علیہ این فشار ھا یکنوع قیام کردہ ان. این قدرتھا کہ بایستی بہ مردم خود خدمت می کردند بہ قدرتھای استعماری خدمت می کنند و مسلمانان بر سر این روال حکام خود، سکوت خود را شکستہ اند، و این خیلی امیدوار کنندہ است. اگر امت اسلامی باھم اتحاد و اشتراک را داشتہ باشند می تواند نتائج خوبی برای جھان اسلام مترتب سازند. و اولین ثمرہ آن آزادی قبلہ اول و فلسطین خواھد بود.

 

 

تبصرے (۰)
ابھی کوئی تبصرہ درج نہیں ہوا ہے

اپنا تبصرہ ارسال کریں

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی