سایت شخصی ابوفاطمہ موسوی عبدالحسینی

جستجو

ممتاز عناوین

بایگانی

پربازديدها

تازہ ترین تبصرے

۰

روز جھانی قدس و روز کشمیر امسال ھر چه با شکوه تر برگزار میشود

 کشمیر فارسی فارسی یاداشت

روز جھانی قدس و روز کشمیر امسال ھر چه با شکوه تر برگزار میشود


کشمیر تحت ادارہ ھند

روز جھانی قدس و روز کشمیر امسال ھر چه با شکوه تر برگزار میشود

دفتر نمایندگی خبرگزاری تقریب (TNAا) شبه قارہ ھند واحد کشمیر , 2 شهریور 1390 ساعت 14:38

اتحادیه احزاب مذھبی سیاسی کشمیر»آل پارتیز حریت کانفرنس» (کنفرانس حریت) طی بیانیه روز سه شنبه اول شھریور خود اعلام نمود که روز جھانی قدس و روز کشمیر را امسال ھر چه با شکوه تر برگزار خواھد کرد ۔


امسال در جھان اسلام فضای نوید بخش حاکم شده است و مردم علیه زورمداران قیام کرده اند که مردم کشمیر از سال ۱۹۳۱ میلادی علیه آن مقاومت می کند ولی تاکنون جھان اسلام بطور شایسته توجه به مشکلات مردم کشمیر نکرد البته مردم مظلوم کشمیر ھمواره از انتفاضه ھای مسلمانان بویژه مسئله فلسطین اعلام حمایت کرده است۔ و انتظار می رود امسال جھان اسلام وحدت کلمه از خود نشان داده خشم خود را علیه استکبار و استعمار در روز جمعه بنمایش خواھد گذاشت۔

کنفرانس حریت به برنامه «روز جھانی قدس و روز کشمیر» شکل حتمی داده برای مساجد جامع، حسنیه ھا و بقعه ھا که نماز جمعه در آن برگزار میشود ارسال کرده است و قرار است یک قطعنامه بمناسبت روز جھانی قدس و روز کشمیر صادر شود و در نماز جمعه ھای ھر شھر تائید مردم کسب خواھد شد۔

رھبر کنفرانس حریت میرواعظ دکتر مولوی محمد عمر فاروق در مسجد جامع کشمیر در این زمینه مشروح سخن خواھند گفت و مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری تقریب (تنا) شبه قاره ھند عبدالحسین کشمیری ھم برای حضور در این مراسم دعوت شدہ اند۔

گفتنی است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سرینگر کشمیر بالغ بر نیم ملیون نفر حضور پیدا می کنند۔ و قرار است امسال شبکه العالم این مراسم را پوشش دھد۔


تبصرے (۰)
ابھی کوئی تبصرہ درج نہیں ہوا ہے

اپنا تبصرہ ارسال کریں

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی